Våre

 tjenester

Nysalg

Utgående salg er noe vi konsiderer som spennende og interessant. Hvis deres bedrift ønsker nye kunder uten å måtte etablere eget salgsteam & callsenter, da kan du ta kontakt med oss, så hjelper vi deg. Vi er kontinuerlig i dialog med våre samarbeidspartnere. Hos oss gir vi god oppfølgning til våre selgere, samtidig meddeler hyppig kunngjøringer / rapporter til våre samarbiedspartnere. Våre selgere innehar klare og verdifulle målsetninger. Vi har en god evne til å innhente relevante opplysninger som vedrører tjenestene vi skal levere til målgruppen.

Kundeservice

Fornøyde kunder er dine beste ambassadører. Som vi allerede har vært inne på, er det å beholde en god kunde lønnsomt. Kundeservice er noe kunder verdsetter høyt. Dette er en opplevelse kunden får av deres bedrift, dermed er det essensielt å gi riktig, rask og effektiv tilbakemelding. Dessuten er det hensiktsmessig at kundebehandleren forholder seg profesjonell, men også imøtekommende og forståelsesfull. Målgruppen som ringer til oss, må kjenne til at de har etablert en god relasjon med kundebehandleren, slik at de blir gode ambassadører for deres bedrift. Vi er fleksible, derfor kan vi bistå deg raskt og effektivt per telefon, epost eller sosiale medier.

Kundepleie

Å ikke glemme kunden etter salget kan være utsalgsgivende. Det å skaffe en ny kunde er en investering. Å kontakte en kunde forå  høre om alt er som det skal og at vedkommende er tilfreds med tjenesten eller produktet er vitalt. Dette er for å gi kunden inntrykk som at Vi bryr oss om ivaretagelse og tilfredstilling. De overnevte punktene kan være avgjørende, når det gjelder muligheter av mersalg. Vi ønsker at kundene skal få en autentisk opplevelse av vår kundepleie og på den måten kan vi sikre målgruppens kundeforhold.

Winback

Det kan være et taktisk smart valg å vinne tiblake gamle kunder. Det er viktig at de blir sett og hørt. I tillegg, kan det hende at det er lurt å bringe noe i endring. Derfor kan det vært lurt at man er selktiv med informasjonen kunden får høre. Videre kan det være lurt å høre hva årsaken var for at de endret på kundeforholdet.

Møtebooking

Vi i OutCall Solutions kan arrangere møtene for dere. Før et potensielt møte, vil vi tilrettelegge for et lønsomt salg. Dere kan ta hånd med kundemøtene og vi kan ta av oss innsalget. Våre booking-arrangører vil ha et godt og tett samarbeid med den rette vedkommende som skal ut i møt. En avklaring av kartleggingsprosessen finner sted før møtet blir arrangert, slik at det vil være en form for struktur, som igjen vil gjøre at hele prosessen er lett å bearbeide.

Ta kontakt!

Vi i OutCall Solutions finner løsninger framfor problemer. Vi er fleksible, og kan bistå deg raskt gjennom telefon eller epost. Klikk på knappen nedenfor, så finner vi en lønnsom løsning til deg også!